Hotel Of Mask - Escape Room Game

A mysterious hotel, nine weird tenants. Can you escape from the hotel?
中国
开发者
成都品游科技有限公司(PapaBox)
价格
免费
下载量(Google Play)
100,000+
最新版本上线日期
2022年03月12日 
Google Play打开 
评分评论统计
评论主题&词条

评分

当前版本评分
3.8
3.8

6915个评分

5
4
3
2
1

评分趋势

每日评论趋势

评论详情

搜索
评级
评论内容
发布时间

This is very unlike any other puzzle games I've had! The puzzles are really challenging, I really had a hard time decoding them all TvT. And the graphics are also unique and amazing, legit, what a beautiful art style. I'm inlove with the characters esp mr. Scientist (pls don't ask me why). I also loved the plot, definitely this game is the best out of all puzzle games I've played.

2 0
2022.05.18 17:39:31

Hello, this is good game,I recommend you to play it now 😀

2022.05.18 04:23:29

Unfortunately became unplayable on day 5. The game kept freezing.

0 0
2022.05.16 19:10:47

The ending was very shocking and its really far beyond what i expected. This isn't just an ordinary escape game but also a game with awesome life lesson.. I dunno if i was the only one who think this tho. Aside from the good puzzlee, good art style, good story etc... This had really changed my mind to be good all the time no matter how hard the situation is and so on... Yall this game is soo good and i highly recommend it to everyone. God bless the creators and developers of this game❤

3 0
2022.05.12 20:09:49

I actually played this before around 2020 or 2021 it was actually so good and I'm just gonna replay it (100/10 really good many achievements and endings) the puzzles also aren't that hard it was easy nor hard at the same time.

0 0
2022.05.07 09:04:37

Well I'll give this a 5 star since it was very good even it was fun playing it even tho I searched for the walkthrus and I remember when I got so mad by ah chou since I got the bad ending heh

2022.05.01 12:48:40

It has so many mistranslation words. And there is no story behind it at all. So what's the purpose of finding the diaries and photos if there isn't any point at all?! I think you should at least make the reason why we trapped in the hotel clearer...

0 0
2022.05.01 08:37:05

I achieve 3 badge. And now i back again to first day? Please fix the bug

0 0
2022.04.30 11:31:54

I can't install this game, get error after download.

0 0
2022.04.29 15:46:15

I had to uninstall it because when it suddenly went home while I'm playing, and when I decided to play it again, I'm back to the start, and it made me frustrated because I'm already in Day 6. But still, I enjoyed playing it, I had hard times at some parts but still managed to overcome it. I'm gonna play this again when I have a new phone.

0 0
2022.04.29 13:14:13
暂无数据